Klantenservice

 

BEDRIJFSGEGEVENS     

Contact

Vliegengordijnenplaza

Aldenhhofstraat 64

6191 GW Beek          

Telefoon: 0654346499
E-mail: info@vliegengordijnenplaza.nl
Website: www.vliegengordijnenplaza.nl

KVK Maastricht:  14057504

BTW: NL1567.83.393.B.01.2240

Rekeningnummer: u kunt ervoor kiezen het bedrag zelf over te maken naar onze bankrekening met het nummer NL39 RBRB 0850 1010 26  tnv Vliegengordijnenplaza. Vermeld uw postcode en huisnummer als betalingskenmerk.

Voor betalingen vanuit het buitenland raden wij aan een SEPA opdracht in te voeren bij uw bank. Hieraan zijn geen extra kosten verbonden. Onze internationale bankgegevens zijn:

IBAN: NL39RBRB0850101026 en BIC: RBRBNL21  tnv Vliegengordijnenplaza. Vermeld uw postcode en huisnummer als betalingskenmerk.

 

LEVERTIJD

 

Snelle levering;

Elke bestelling wordt zo spoedig mogelijk door ons behandeld en verwerkt. Goederen die betaald worden dmv overboeking verzenden wij zodra het geld op onze rekening is bijgeschreven. Speciaal voor u op maat gemaakte gordijnen worden pas voor u gemaakt zodra het bedrag op onze rekening is bijgeschreven, hierdoor ontstaat een iets langere levertijd. Zodra de speciaal gefabriceerde gordijnen klaar zijn worden deze verzonden.

Voor de Liso vliegengordijnen brengen wij geen verzendkosten in rekening indien levering binnen Nederland. Voor alle andere artikelen brengen wij wel verzendkosten in rekening.

Bij leveringen naar het buitenland gelden de PostNl tarieven.

Informatie betreffende uw verzendkosten kunt u opvragen bij: info@vliegengordijnenplaza.nl

 

SPECIALE MATEN / MAATWERK

       

U kunt vliegengordijnen type Liso bij ons laten maken op elke gewenste lengte en breedte. Tot maximaal 174cm ontvangt u de rail in 1 stuk, bij bredere maten krijgt u de rail in 2 gelijke stukken.

Voor een exacte prijsopgave en levertijd mailt u naar: info@vliegengordijnenplaza.nl

De kettinggordijnen worden standaard kant en klaar geleverd op elke gewenste lengte en breedte Ook hier ontvangt u de rail in 1 stuk indien een maximale breedte van 174 cm, bij bredere maten krijgt u wederom de rail in 2 gelijke stukken.

 

MAAT OPMETEN

 

De Rail tegen het kozijn geplaatst,

 

U opent de deur en meet de kleinste afstand tussen de stijlen, zowel in de breedte als in de lengte. Lengtemaat is van onder het kozijn tot op de drempel. Omdat de rails op het kozijn komt te hangen telt u bij de breedte vier cm bij omdat anders een kier ontstaat aan de zijkanten tussen het gordijn en de kozijnopening.
 
Bij netto maat van 90x209 cm bestelt u dus minimaal 94x209 cm
 
Bij de breedte van de rail leveren wij een rail boven de 174cm in 2 gelijke stukken. Mocht u de rail toch aan 1 stuk willen bestellen, geldt een maximum van 400cm. Wij verzoeken u dit per mail aan te geven ivm meerkosten bij aflevering.
 
 
Het Profiel in de dag geplaatst,
 
 
U opent de deur en meet de kleinste afstand tussen de stijlen, zowel in de breedte als in de lengte.
Lengemaat is van onder het kozijn tot op de drempel.
Dit is de afmeting welk u bestelt als uw voorkeur uitgaat naar een profiel.
 
Bij netto maat van 90x209 cm;
besteld u dus 90x209 cm

 

 

GARANTIE

Heb ik garantie op mijn aankoop?

Mocht u een gebrek aan uw bestelling ontdekken stel ons daarvan dan direct op de hoogte, mail uw klacht naar info@vliegengordijnenplaza.nl met een kopie van de bestellingsbevestiging.

Wij geven 5 jaar garantie op breuk bij type Liso. Deze garantie is alleen van toepassing op gordijnen die direct bij ons zijn gekocht en op vertoon van aankoopfactuur (bewaar deze dus goed). Wij leveren enkel 1e klas materialen Liso. (Waarschuwing: de kleuren rood, lila en signaalgroen gaan verkleuren wanneer deze met direct zonlicht in contact komen, dit wordt veroorzaakt doordat het kankerverwekkende cadmium niet meer wordt gebruikt bij de productie van het kunststof. Wij geven daarom geen 5 jaar Garantie op het verkleuren.)

Ik heb mijn bestelling ontvangen maar voldoet niet aan mijn verwachting. Kan ik retourneren? 

Vliegengordijnenplaza.nl hanteert het zogenaamde "Recht van Retour" op standaardartikelen, wat inhoudt dat u het artikel binnen 14 dagen na levering naar ons kunt terugsturen wanneer u er niet tevreden over bent. 

U kunt een standaard artikel aan ons retourneren met alle geleverde toebehoren in de originele staat en in de orginele verpakking. De kosten voor de retourzending zijn voor uw rekening.
 
Speciaal op maat gemaakte,afgeprijsde en artikelen uit de catagorie Outlet kunnen niet geretourneerd worden!
 
Wanneer u gebruik wilt maken van dit recht op retour eerst contact met ons op zodat er geen verwarring ontstaat over uw retourzending. Mail ons vantevoren ter kennisgeving.
 
Nadat wij kennis hebben genomen dat het door u bestelde product retour komt sturen wij u hiervan een bevestiging per mail, zo ook als het product bij ons retour is ontvangen.
 
Het gehele aankoopbedrag minus verzendkosten en administratiekosten (ad. € 14.95) wordt binnen 14 dagen op uw rekening gestort.
 
Vermeld bij de retourzending altijd uw naam, factuurnummer en factuurdatum. Voeg een kopie van de factuur toe aan het pakket en vermeld hierop het bankrekeningnummer waarop u het retourbedrag wenst te ontvangen. Ongefrankeerde retouren worden niet in ontvangst genomen, daarom altijd frankeren en in de orginele verpakking retourneren.
 
 
Breuk of beschadiging
 
Vliegengordijnenplaza.nl garandeert dat elk door ons geleverde type Liso vliegengordijn voldoet aan normale eisen van deugdelijkheid en bruikbaarheid en aan bestaande overheidsvoorschriften. Indien bij normaal gebruik gebreken  optreden worden deze kostenloos hersteld.
 
Gevallen van breuk of beschadiging worden enkel in behandeling genomen, wanneer u binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen hiervan melding maakt. 
 
Op de garantie kan geen aanspraak gemaakt worden als het defect is veroorzaakt door:
- beschadiging door opzet of onachtzaamheid
- defecten door slijtage
- defecten door nalatig onderhoud/verkeerd onderhoud
- wanneer het artikel niet meer in orginele staat is (er zijn veranderingen door derden aangebracht)
- de factuur onleesbaar/gewijzigd is en er geen duidelijke aankoop datum op vermeld staat
- gebreken die zijn ontstaan door het niet volgen van de bijbehorende gebruiksaanwijzing
- oververhitting door centrale/andere verwarming
- reparatie door derden aan een defect artikel te laten verrichten